18 plus 30 jaar ervaring

8 augustus 2022 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Wellicht gekke titel voor vakantieblog, maar kan merken dat ik geen 18 ben

Gaan we in dit verslag alleen maar klagen, nee absoluut niet daarvoor was de dag te leuk.

Voordeel  van slapen in het hotel is dat je eerder het park in mag, zo gezegd zo gedaan voordat we hadden ontbeten hadden Julia en ik al gevlogen met een bezemsteel. Daarna volgde dus ontbijt in de theee boomsticks.

Vervolgens  zijn we echte helemaal doorweekt geworden in popeye. Een soort ronde bootjes xxxl, stond ook op het bordje je wordt zeker nat waarschijnlijk doorweekt.

Na popeye ging ik doen waar de titel van dit verslag vandaan komt. Ik ging alleen in Jurassic World VelociCoaster, heel wat achtbanen gedaan maar dit sloeg alles ( zie foto of zoek hem op bij you tube )

We hadden het eigenlijk al opgegeven rijen van 120 tot 180 minuten waren vrij normaal. We hebben het hier over Hagrid’s motorbike Adventure. We zagen in ene dat het slechts 90 min was en hebben het toen toch gedaan, het was het wachten meer dan waard.

Eten deden we in de city walk, daarna nog even de studio’s in en daar de slot show van de dag gekeken.

Morgen is Emma jarig op het moment dat ik dit stuk schrijf is ze in Nederland al 16 jaar

1. Ada Wempe:
    8 augustus 2022
    Goedemorgen, wat een belevenissen. Erg leuk hoor.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Emma.
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes, ada
  2. Sam:
    8 augustus 2022
    Gefeliciteerd met Emma!!!
    Island of adventures blijft toch wel favoriet!! You will get wet you might get soaked...ik ken ook alleen maar de doorweekt versie.... Nog veel plezier en hoop dat de wachttijden wat minder worden.