A Day with magic

7 augustus 2022 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Amerika gangers kennen het fenomeen van de 1e nacht, zo ook deze schrijver om 4 uur ging ik al op snooze , stil blijven liggen om de rest niet wakker te maken. Uiteindelijk was de rest ook bij tijds wakker. Ons hotel lijkt een mega fabriek dat is het ook maar wel 1 met hoge kwaliteit vaak gaat dat toch niet samen, ontbijt was erg goed.

Met de shuttlebus gingen wij beginnen aan onze 1e dag in de studio’s.

Na dat  we eerst onderweg Et en men in black hadden meegepakt, kwamen we aan in diagon alley , hetgeen waarvoor we gekozen hadden voor universal

Emma en Julia gingen los met hun toverstaf. Nadat Julia en ik de Gringot bank hadden beroofd gingen we met de Zweinstein express naar het andere park. Attracties als king kong en Jurrasic park passeerde de revue. Het bekende Floridiaans  weer gooide ook wel roet in het eten af naar toe een bui en attracties gingen dicht . Tegen zessen waren we in ons hotel en hebben we voor het eten nog heerlijk gezwommen.

Morgen op voor Universal dag 2

1. Astrid Houtveen & René Meijer:
    7 augustus 2022
    Mooi, jullie reis is begonnen! Heel veel plezier en als je nog tips wilt hebben over Yellowstone dan hoor ik dat wel. Maar dan doen we dan wel via mail.
  2. Joska Hendriks:
    7 augustus 2022
    Is dat dan ook het Harry Potter Pretpark? Of alleen Diagon Alley! Wat ben ik jaloers! Veel
    plezier!
  3. Fred:
    8 augustus 2022
    Geweldig he, Universal. Ook zo van genoten toendertijd met de kids (ondertussen ook al weer bijna 20 jaar geleden!). Fijne voortzetting!