The final countdown

25 augustus 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Eigenlijk beginnen we nu niet in de ochtend voor ons maar in de ochtend in Nederland , het was bij ons half 2 in de nacht. Pre sale voor Coldplay was begonnen. Vanuit de states lukt het niet maar gelukkig was daar moeder / oma Ina om ons te helpen. En het is gelukt we gaan volgend jaar met zijn vieren naar Coldplay daarna gingen we snel slapen.

We sliepen dus weer een beetje uit. Na het ontbijt gingen de meiden naar ea ruimte experience en ik bleef in hotel. Beetje vast wat spullen uitgezocht en naar psv geluisterd. Met de lunch waren ze weer terug.

Na de lunch met Julia even zwembad Ingedoken daarna einde van de middag gingen we met z’n 2en de high roller in, het op 1 na hoogste reuzenrad ter wereld.

We ontmoeten Emma en Ylva weer en gingen vroeg eten want we moesten 18.00 bij de big night bus zijn. Een toeristenbus over de strip en naar fremontstreet. Hier mochten we uur blijven, vele straatartiesten waren hier en natuurlijk het plafond met schermen, wij hadden de Shakira show.

We zouden als we terug zijn nog even naar de vulkaanuitbarsting kijken bij ons eigen hotel, echter precies 9 uur stond de bus bij de vulkaan we hadden dus topplekken. Hierna was de tour ook ten einde en liepen we terug naar het hotel

Morgen nog een ochtend en dan met taxi richting vliegveld.