Een reis rond de wereld in 1 straat

24 augustus 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De dag begon iets later dan de rest van de vakantie, dit uiteraard mede omdat het leven hier toch meer op de avond gericht is.

Uitslapen is voor mij 8 uur de rest werd ongeveer 9.30 wakker.
De ochtend dan ook rustig aan gedaan.

Om 13.00 stond 1 van onze gezamenlijke hobby’s te wachten we hadden een escape room, was een leuke kamer waarbij de meiden allebei opgesloten zaten in een cel en ylva en ik vastgebonden zaten. Maar we hebben het gehaald en hadden nog 13 minuten over.

Na de lunch gingen we met de Uber naar mgm grand de meiden gingen naar de hunger games exhibition , ik zelf heb weinig met deze serie dus ik ging even rond lopen op de linq promenade.

We ontmoeten elkaar weer in het hotel. Na wat opfrissen gingen we eten bij restaurant Trevi, uiteraard was dit in Ceasars palace achter de Trevi fontein, bizar hoe alles is nagemaakt.

Na het eten zakten we langzaam de strip af richting hotel Newyork Newyork. We hadden kaartjes geboekt voor een show van cirque du soleil, de show mad Apple, was nog even spannend want in ene hadden ze bedacht dat de show 16 plus was. Dat was nog niet toen wij boekten, we waren op van alles voorbereid en gelukkig kwam Julia gewoon mee naar binnen. Weer een voordeel van grote lengte

De show was werkelijk fantastisch het was een mix van acrobatiek, dans, muziek, magic  en stand up comedy

Nu is het over twaalven en gaan we proberen kaartjes te krijgen voor Coldplay. 10.00 Nederlandse tijd start de presale , bij ons is dat 1 uur in de nacht , we willen toch een poging wagen of het gelukt is lezen jullie wel in ons volgend blog.

Morgen alweer de laatste dag van ons avondtijdvak.