Sweet Sixteen

9 augustus 2022 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag is ze dan eindelijk 16. Compleet met Sjerp gingen we op voor ons laatste dag in Universal, bij de guest service krijg ze nog een button en vier express tickets altijd handig voor de meest extreme rijden.

Ontbijt was weer in het park dit keer in de studio ‘s bij Leaky Couldron.

vandaag is het tempo een stuk lager dan de eerste twee. Mede ook dankzij het weer, iets meer tijd voor eten en drinken. De attracties die we wilden waren immers allemaal al gedaan, uiteraard moesten nog de laatste souveniertjes worden gekocht, althans van hier. Er zal vast nog wel ea volgen.

in de middag hadden we nog een fotoshoot dit was onderdeel van ons Harry Potter package  we konden een stuk eerder dan gepland. Laatste keer met de trein naar Island of Adventure.

Het bleef helaas veel regenen we besloten dus vroeg te gaan eten in de city walk, toen we klaar waren, deden de attracties het ook weer. Dankzij Emma der verjaardag nog even in  de Hulk geweest.

Op het slot nog even de lichtshow gezien bij het kasteel. Daarna zijn we letterlijk en figuurlijk het toetje van deze dagen gaan halen bij Charlie and the chocolatfabric.

een paar lange  vermoeiende dagen Orlando zitten erop, morgen vliegen we naar Salt Lake City