Viva las Vegas

23 augustus 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De ochtenden beginnen eigenlijk altijd zelfde, ik die veel eerder wakker is dan de rest. Gelukkig nu een balkon met schommelstoel met mooi uitzicht op de bergen.

Na het ontbijt gingen we op weg naar Las Vegas onderweg nog gestopt om een koffer te kopen. Na de meest slechte lunch van FR vakantie bij dunkin donuts kwamen we al aan bij het hotel.

Gelukkig konden we al meteen de kamers in. Nadat we waren ingecheckt ben ik de auto gaan inleveren bij vliegveld en toen terug met Uber richting de stad.

De meiden gingen even kijken bij siegfried en Roy habitat en ik lag al bij het zwembad zij sloten zich daarna bij mij aan.

Zo slecht als de lunch was zo top was het diner. We kunnen nog terecht bij Gordon Ramsey pub en gril. Het was niet goedkoop maar het was echt goed. Ik had een beef wellington genomen. Daarna gingen wij nog lopen over de strip, we stonden boven op de Eiffeltoren en zagen de gondels varen in de Venetian, nu liggen we uitgevloerd op bed, morgen maar eens heerlijk uitslapen, kijken of mij dit ook gaat lukken