Biken zonder hiken

22 augustus 2022 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Zoals we gisteren al verwachten konden we niet het plan geheel uitvoeren zoals verwacht. We zouden met de fiets naar het einde van Zion gaan en dan daar de riverwalk en uiteindelijk de narrows te gaan lopen.

De reddingsactie was nog steeds in volle gang de dame is nog steeds niet gevonden. Voor haar familie natuurlijk veel erger dan dat wij ons plan moeten bijstellen.

De fietsen waren heerlijk en was blij dat we voor elektrisch waren gegaan anders waren een hoop gezinsleden om mij heen goed chagrijnig geweest.

Het was heerlijk rustig fietsen geen auto’s af en toe een shuttlebus en dan ben je verplicht om te stoppen.

Onderweg kwamen we nog tot grote schrik van de dames een vogelspin tegen, heel apart om deze niet in een kleine kooi en Artis te zien.

Even voor drie waren we terug in hotel en doken uiteraard het zwembad in. Nog een laatste maaltijd in springdale. Na vijf natuurparken achter de rug te hebben merken we dat het goed is dat we morgen naar Vegas gaan. De parken waren alle vijf totaal verschillend maar tenslotte blijven we stadsmensen.

We slaan morgen dan ook het State park over en rijden bijna rechstreeks. We moeten zoals meestal toch weer een koffer kopen voor de souveniertjes. De walmart onderweg is al gevonden

1. Jolanda:
    22 augustus 2022
    Hoop dat de mevrouw gevonden gaat worden zeg wat erg