De mooiste Roadtrip

19 augustus 2022 - BRYCE, Verenigde Staten

De dag van tegenstellingen qua weer. Was het in Moab tussen de 35-40 graden is het nu hier in Bryce maar 19 graden. Helaas morgen ook hopelijk valt de regen mee als we het park in gaan.

Maar goed eerst nog even over deze dag we hadden een rit van iets meer dan 5 uur voor de boeg ( zonder stops ) maar wat voor eentje was dit.

We begonnen uiteraard net bekende stuk bij Moab, daarna was het vooral woestijn wat we zagen. De weg werd langzaam groener met mooie rotsen. We waren aangekomen in Capital Reef National Park.

Park niet echt bezocht maar door heen gereden daarna kwamen we aan bij de scenic Byway the Utah 12.

110 Miles lang de mooiste weg die ik ooit heb gereden, het was echt een genot. Onderweg wel her en der wat regen

om half vijf kwamen we aan bij het hotel, nadat we even waren uitgerust gingen we uit eten, locatie was top een soort schuur met live country muziek, eten was ook top dus we weten nu al dat we morgen hier weer gaan eten.

Uiteraard moesten de dames nog even shoppen en ben ik met Emma en Julia nog even de hottub ingegaan

Op naar morgen temperatuur maakt me niet uit als het maar niet de hele dag regent.