Een lange roadtrip

16 augustus 2022 - Castle Valley, Utah, Verenigde Staten

Vandaag was de dag van onze langste Autorit. Bijna 900 km moesten we rijden.
De wekker ging dan ook om 6 uur en kwart voor zeven zaten we in de auto.

Na een klein uurtje kwamen we aan in Jackson hier gingen we ontbijten. Daarna gingen we verder op pad. We begonnen uiteraard in de bergen daarna volgende er vele oneindige velden met een soort gras pollen.

oo een seconde na lag er bijna een hert op de motorkap en waren we allemaal 10 jaar ouder dat was wel even schrikken.

de grond werd droger en droger en ook gingen we nog flink de bergen in.

Uiteindelijk ging de reis voorspoediger dan we dachten en kwamen we effe voor zessen aan in de lodge. Het laatste half uur konden we zien hoe mooi om de omgeving is.

Onze lodge met uitzicht op de Collerado hier verblijven we drie nachten en is dan ook mooiste accomodatie tot nu toe. Foto’s volgen nog morgen als het licht is.

Morgen onze eerste volle dag hier. Julia en ik gaan morgen raften, Emma en Ylva waarschijnlijk relaxen bij het zwembad of op onze balkon