Bootje varen dieren spotten

15 augustus 2022 - Moran, Wyoming, Verenigde Staten

Onze 2e dag in grand teton

We begonnen de ochtend met een ontbijt bij Jackson Lake, daarna hebben we op dezelfde locatie een boot gehuurd, weer een mazzeltje we hadden de laatste.

We hebben 2 uur heerlijk gevaren in deze prachtige omgeving. Emma was een geweldige stuurvrouw en de boot kon erg hard.

Na de tocht even pizza gegeten als lunch, daarna vlug terug naar hotel om spullen te pakken voor onze wildlife tour

kwart over vier in de middag werden we keurig opgehaald door onze guide Patrick.

We kwamen op plekken in het park waar we zelf nog niet geweest waren en natuurlijk hebben we verschillende wildlife gezien. We hebben een vos, gaffelbokken, zeearend, elk, kraanvogel in de verte met verrekijker nog een bison

We hebben helaas geen beren of elanden gezien maar was een leuke tour.

Morgen zal de minst leuke dag van de vakantie zijn, we hebben de langste autorit, maar we gaan hier vast weer wat van maken.