Varen en lopen

14 augustus 2022 - Moran, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag verlieten wij Yellowstone. Dit deden we door te rijden dwarsdoor het park, we gingen op weg naar Grand Teton dit park grenst direct aan Yellowstone

Eerste stuk was ook gelijk aan dat van gisteren alleen nu stopten we niet. Na een drinkstop verlieten we Yellowstone via de south entrance , via mooie weg reden we grand Teton binnen. Ondanks de korte afstand toch twee totaal verschillende parken. De bergen hier zijn grilliger en hoger .

We gingen via de 42 Miles drive richting Jenny Lake we hadden al vernomen dat het hier erg druk kon zijn maar we hadden echt mazzel ging net iemand weg en hadden bijna gelijk een vip plek. De rij bij de boot viel reuze mee. Na kort boottochten kwamen we aan bij de wandelpark.

Eerste stop waren de hiddenfals toch weer anders dan de watervallen die we al gezien hadden. Daarna gingen we door naar inspirationpoint, daar waar Emma met foto’s nemen haar moeder bijna een hartaanval bezorgd.

Zoals altijd is wandeling naar beneden iets makkelijker, met de boot weer terug en toen op weg richting ons hotel.

Daar aangekomen kwam de regen flink naar beneden. Ons diner was in het hotel zelf na het eten een heerlijk relaxt avondje gehad

1. Astrid Houtveen & René Meijer:
    14 augustus 2022
    Jullie hadden dus meer geluk dan wij bij Jenny Lake. Maar ons autootje is dan ook iets groter. 😅
    Internet is hier (Rocky Mountains) zo traag dat ik jullie foto's nog niet kan bekijken. Morgen hopelijk beter.
  2. Corrie en Evert Wempe:
    14 augustus 2022
    Leuk om jullie reisverslag en foto’s te zien en lezen. Prachtige reis hopelijk hebben jullie vanaf nu wat beter weer. Nog veel plezier.