Een bi(j)zondere dag

13 augustus 2022 - West Yellowstone, Montana, Verenigde Staten

Een beetje flauwe woordspeling maar wel 1 die slaat op de dag van vandaag

vandaag stond dus onderste helft van de acht op het programma.
Na een iets tragere start gingen we op pad, de koelbox was weer vol, de cappuccino en warme chocomelk stonden in onze bekerhouders.
We reden weer het park in en vooral begin was erg druk met veel bezienswaardigheden achter elkaar.

In begin reden we een mooie loop , toen kwamen we aan bij fountain paint pot trail. Daarna door naar grand prismatic spring ( het beroemde blauwe meer met de mooie kleuren ). We hadden geen tijd meer om hem van boven af te zien, gelukkig zijn we lang en konden we nog mooie foto’s schieten.

We reden door naar de old faith full, de beroemde geiser, had hier persoonlijk wat meer van verwacht.

We gingen even wat kilometers maken, we genoten van een heerlijke Picnic bij Yellowstone lake

In de auto hadden we het erover dat het een mooi park is maar dat we weinig wildlife zagen. Prompt zagen we wat auto’s stil staan en daar zagen we dan 3 grote elks vlakbij de weg, eindelijk dachten wij.

een paar mijl verder , hey een bison even goed kijken en het waren er tientallen, hier bleven we dus wel eventjes kijken.
onderweg kwamen we nog wat losse tegen en zagen ook nog een groep herten in de verte.

Einde van de ronde kwamen we weer bij grand canyon, nu de South rim gepakt, zelfde canyon , zelfde watervallen toch een ander beeld.

Om 6 uur pm kwamen we aan in het dorpje, etens tijd, we gingen voor restaurant the three bears en om deze bisondere dag af te sluiten heb ik Emma even bison laten proeven , na een plons in zwembad nu lekker languit op bed. Morgen op naar hotel nummer 4. Door Yellowstone op weg naar Grand Teton , kijken of het lukt om bij Jenny Lake te komen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ada Wempe:
    13 augustus 2022
    Wat een fantastische reis maken jullie. Wat een mooie foto's.